Cookie Policy

Co to są pliki cookie?

Pliki cookie to formy informacji zbieranych z adresu IP użytkownika, które śledzą odwiedzane witryny. Witryna odczytuje te pliki za każdym razem, gdy użytkownik ponownie odwiedza witrynę.

Pliki cookie wykonują kilka różnych zadań. Witryny internetowe używają plików cookie z różnych powodów i pomagają zapewnić sprawne działanie.

Jak używamy plików cookie

Witryna Newcasinorank.com, jak również wszelkie inne domeny powiązane z marką, podlegają tej polityce. W CasinoRank pliki cookie są używane w celu zapewnienia sprawnego działania witryny.

Pliki cookie używane w CasinoRank nie zapisują żadnych danych osobowych użytkowników, takich jak ich nazwiska, adresy czy informacje dotyczące płatności. Użytkownik może każdorazowo wyłączyć pliki cookies, wyłączając je w Ustawienia sekcji swojej przeglądarki.

Należy pamiętać, że jeśli wszystkie pliki cookie są wyłączone, niektóre funkcje witryny mogą nie działać zgodnie z przeznaczeniem.

Niezbędne pliki cookie

Niezbędne pliki cookie to te, które są niezbędne do podstawowej funkcjonalności witryny. Wyłączenie tych opcji może spowodować, że CasinoRank nie będzie w stanie prezentować usług i ogólnego celu zgodnie z przeznaczeniem. Pliki cookies są włączane bez zgody użytkownika, ale można je wyłączyć w Ustawienia sekcji przeglądarki.

Nieistotne pliki cookie

Chociaż te pliki cookie poprawiają ogólne wrażenia użytkownika, nie są one niezbędne do działania witryny. Są to głównie zbieracze statystyk, takich jak liczenie użytkowników, a także sposób poruszania się użytkowników po serwisie.

Pliki cookie używane na tej stronie

W CasinoRank używamy następujących plików cookie:

  • Google Analytics. Jest to narzędzie do optymalizacji marketingu, które pozwala nam zbierać ogólne informacje o użytkownikach witryny, gdy odwiedzają witrynę. Może to obejmować odwiedzane przez nich strony, jak długo pozostają w witrynie i ilu użytkowników odwiedza witrynę w różnych okresach. Informacje prywatne nigdy nie są przechowywane.
  • Matomo. Matomo to kolejne narzędzie do optymalizacji marketingu podobne do Google Analytics. Narzędzie to zbiera ogólne informacje o użytkowniku i pomaga nam zoptymalizować stronę internetową pod kątem tego, kto ją odwiedza.