888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Wiadomości

2022-04-22

888 Holdings to znana firma zajmująca się hazardem online i zakładami. Została założona w 1997 roku i szybko stała się dominującym graczem w globalnym biznesie gier online. Parasol 888.com z dumą zapewnia graczom różnorodny wybór marek gier online. Każdy ma swój odrębny, angażujący iekscytujący zestaw gier, perspektywy, nagrody i wiele więcej.

888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Bukmacher jest niekwestionowanym liderem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży gier. Mimo to organizacja nadal podejmuje próby potwierdzenia zaufania swoich użytkowników. Od tego czasu firma uruchomiła swoją najnowszą kampanię 888 Made-to-Play. Wiadomość o uruchomieniu pojawiła się po tym, jak firma ogłosiła wzrost przychodów w roku finansowym 2021.

888 rozpoczyna nową kampanię

Wiodąca firma bukmacherska nieustannie poszukuje nowych sposobów na poprawę wrażenia z gry dla swoich klientów. Nieustannie dostosowują, tworzą i stosują nowe technologie, unikalne rozwiązania w zakresie gier oraz ulepszają sposoby zwiększania wydajności. W rezultacie 888 próbuje połączyć swoje różnorodne marki pod jednym, spójnym tematem. 

Te marki obejmują 888 kasyno, 888 poker i 888sport, które są częścią nowej kampanii Made-to-Play. Poza tym firma wierzy, że nowa kampania ma na celu zbliżyć firmy i ludzi do wspólnego celu.

Nowa kampania rozpocznie się za Wielka Brytania. Korporacja wykorzysta kilka kanałów cyfrowych, w tym media społecznościowe i telewizję, aby dotrzeć do docelowych odbiorców. Wykorzysta je do uruchomienia reklam, które będą wyświetlane przez kilka tygodni w całym regionie. 

Według wiceprezesa firmy ds. marketingu strategicznego, Sivana Finna, odsłonięcie głównego planu marki Made-to-Play jest znaczącym krokiem naprzód dla firmy. Czuje, że łącząc wszystkie silne marki, które stworzyli przez lata, będą w stanie wyrazić spójną narrację, która wyjaśnia, co wyróżnia ich na tle konkurencji. Zauważa, że to jest powód, dla którego ich klienci lubią z nimi kontaktować.

888 planuje wejście do nowej jurysdykcji

888 zamierza rozpocząć swoją kreatywną kampanię na innych rynkach poza Wielką Brytanią. Mając to na uwadze, Made-to-Play nie ogłosiło jeszcze, kiedy rozszerzy się na inne ważne obszary. Nic dziwnego, że 888 wprowadziło nową strategię marki głównej.

Wcześniej w tym roku, kiedy firma opublikowała swoje całoroczne wyniki finansowe za 2021 r., zasugerowała swoje plany dotyczące Made-to-Play. Według Itai Panzer, dyrektora generalnego firmy, marki 888 miały zostać ponownie uruchomione w ramach głównej strategii o nazwie „Made-to-Play”. Powiedział, że nowa marka zostanie zbudowana na solidnych fundamentach wielokrotnie nagradzanej kampanii pokerowej o tej samej nazwie.

Ponadto dochody grupy hazardowej z siedzibą w Gibraltarze wzrosły do 980,1 mln USD w 2021 r. Stanowiło to 15% wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem 2020. Oprócz tej ekspansji, 888 ogłosiło, że zadebiutuje ze swoimi usługami na wielu rynkach jeszcze w tym roku . Firma oświadczyła, że wkrótce zamierza dotrzeć do Ontario w Kanadzie. Myśli też o zwiększeniu swojej obecności w kolejnych stanach USA. Ma jednak inną atrakcyjną alternatywę dla powrotu do Holandii.

Aktualności

Jakie funkcje oferują kasyna z wirtualną rzeczywistością?
2022-07-20

Jakie funkcje oferują kasyna z wirtualną rzeczywistością?

Wiadomości