Brytyjska organizacja BGC chwali najnowsze rządowe działania reklamowe


Rada Zakładów i Gier (BGC) zatwierdziła niedawno ogłoszone przepisy reklamowe rządu Wielkiej Brytanii. Nowe środki mają na celu ograniczenie nielegalnych reklam internetowych i ochronę nieletnich przed potencjalnymi szkodami.
Sir John Whittingdale MP, minister Departamentu Kultury, Mediów i Sportu (DCMS), ogłosił nowe zasady 25 lipca 2023 r. Nowe przepisy nakazują wszystkim sieciom społecznościowym i stronom internetowym podjęcie surowszych środków w celu powstrzymania dzieci przed oglądaniem „szkodliwych” reklam, w tym hazardu.
Kilka tygodni temu BGC wezwało wszystkie główne podmioty mediów społecznościowych do zjednoczenia się i opracowania lepszych standardów bezpieczeństwa w celu ochrony wrażliwych osób i zapewnienia, że nieletni nie będą narażeni na dorosłych.
Na początku roku Michael Dugher, dyrektor generalny BGC, wysłał list do DCMS z prośbą do rządu o przyspieszenie działania platform mediów społecznościowych. Minister Departamentu Cyfryzacji, Kultury, Mediów i Sportu (DCMS), poseł Stuart Andrew, powiedział, że zwoła spotkanie w celu przyspieszenia zmian.
BGC twierdzi, że większość jego członków podjęła wspólne wysiłki, aby zapewnić, że tylko osoby zatwierdzone do uprawiania hazardu mogą przeglądać ich reklamy online dotyczące regulowanych gier hazardowych zakłady sportowe produkty i gry kasynowe. O ile platforma nie może potwierdzić dokładności kierowania przez co najmniej 18 lat, wszystkie reklamy w mediach społecznościowych muszą być kierowane do osób w wieku 25 lat i starszych.
Wdrożenie nowego kodeksu postępowania BGC uniemożliwia klubom piłkarskim reklamowanie kursów bukmacherskich i regulowane witryny hazardowe na swoich platformach społecznościowych. Według BGC platformy te są popularne wśród młodzieży.
Członkowie BGC w Wielka Brytania odegrały również kluczową rolę w uwrażliwieniu opinii publicznej na rezygnację z otrzymywania reklam hazardu w mediach społecznościowych.
Dyrektor generalny Betting and Gaming Council, Michael Dugher, zatwierdził nowe środki. Powiedział:
„Z dużym zadowoleniem przyjmujemy te nowe środki określone przez posła Sir Johna Whittingdale'a, które w większym stopniu przyczynią się do ochrony dzieci i młodzieży przed oglądaniem reklam z ograniczeniami wiekowymi. Wynika to z naszych wezwań do rządu, aby zrobił więcej w tej dziedzinie, ponieważ uznaliśmy, że potrzebne są zmiany . Członkowie BGC podjęli już duże kroki, aby zapewnić, że reklamy naszych członków docierają tylko do właściwych odbiorców. Nowe wytyczne rządu zapewnią, że platformy będą zobowiązane robić to samo. Nasi członkowie mają nadzieję, że nadal będą dążyć do wyższych standardów, jednocześnie inwestowanie w miejsca pracy i firmy w Wielkiej Brytanii”
Powiązane wiadomości
