Wazdan przeżywa „niesamowity tydzień”, prezentując swoje produkty na targach iGB L!ve


Wazdan, wiodący dostawca treści iGaming, dostarczył dominujący wyświetlacz na ostatnich targach iGB L!ve szczyt w Holandia. Innowacyjny dostawca gier powiedział, że jego obecność na konferencji po raz kolejny świadczy o jego ambicjach rozszerzenia zasięgu na rynku europejskim.
W wydarzeniu, które odbyło się w dniach 11-14 lipca w RAI Amsterdam, wzięli udział eksperci i liderzy branży. Stanowi doskonałą okazję dla uczestników do spotkań towarzyskich i obserwowania produktów z kilku dostawcy oprogramowania i operatorów.
w iGB L!ve, Wazdan zapewnił odwiedzającym wgląd w dwa nowe automaty o tematyce diamentowej:
- Potężne symbole: Diamenty
- 9 monet Grand Diamond Edition
Firma zaprezentowała również swoją bogatą bibliotekę gier zawierającą ponad 170 tytułów. Dodatkowo, nowi operatorzy kasyn online miał okazję doświadczyć wygody ultraszybkiej integracji Wazdan, która zajmuje mniej niż 60 minut.
Aby wprowadzić go na rynek gry kasynowe i nadchodzące promocje sieciowe z pulą nagród w wysokości 5 milionów euro, Wazdan zorganizował rejs do fabryki diamentów. Do udziału w rejsie firma zaprosiła swoich klientów i partnerów. Promocje sieciowe będą działać na narzędziu promocyjnym Mystery Drop, niedawno nazwanym Funkcja gry roku na rozdaniu CasinoBeats Game Developer Awards.
Podczas szczytu Wazdan pozwolił uczestnikom wziąć udział w rozdaniu Mystery Drop, obejmującym nagrody, takie jak alkohol premium, Apple AirTags i prawdziwe diamenty.
Ponadto firma zaprezentowała nową kolekcję Light, zawierającą uproszczone wersje swoich słynnych automatów, takich jak 9 Coins i Burning Sun. Te nowe wersje zapewniają skomplikowane efekty wizualne i usprawnione animacje, dzięki czemu są dostępne dla graczy z wolniejszymi prędkościami Internetu lub starszymi urządzeniami.
Wazdan nazwał szczyt „sukcesem”, nawiązując nowe kontakty i prezentując nowoczesne produkty europejskiemu sektorowi iGaming.
Andrzej Hyla, dyrektor handlowy Wazdan, komentuje:
"iGB l!ve zawsze jest fantastycznym wydarzeniem iw tym roku nie było inaczej – spędziliśmy niesamowity tydzień, prezentując nasze innowacyjne produkty i łącząc się z najlepszymi w branży. Uczestnicy uwielbiali zdobywać nasze nowe wydawnictwa o tematyce diamentowej, a także próbować swoich sił w naszym konkursie Mystery Drop – i kto mógłby zapomnieć o olśniewającym rejsie, od którego wszystko się zaczęło! Bawiliśmy się świetnie i już nie możemy się doczekać przyszłego roku. Dziękuję Clarion za niezapomniany tydzień!"
Powiązane wiadomości
