Brytyjscy lordowie krytykują wdrożenie białej księgi opóźnionego hazardu


Niedawno opublikowano brytyjską białą księgę dotyczącą hazardu, w której podkreślono dalekosiężne działania dotyczące automatów online i bonusy i promocje w kasynie. Ale dokument został poddany kontroli przez Izbę Lordów lub izbę wyższą w Wielka Brytania, za brak jasnych wskazówek w wielu kwestiach, pozostawiając miejsce na dalsze konsultacje.
Lord Parkinson z Whitley Bay, parlamentarny podsekretarz stanu w Departamencie Kultury, Mediów i Sportu, został zapytany o postanowienia białej księgi, które spotkały się z aprobatą, chociaż odroczenie zostało skrytykowane.
Lord Grade of Yarmouth wyraził aprobatę dla kierunku gazety, ale obawiał się ilości czasu potrzebnego na dodatkowe konsultacje. Zastanawiał się, dlaczego rząd potrzebuje więcej czasu, zwłaszcza po zebraniu 60 000 odpowiedzi.
skomentował:
„Przypomina mi to wielkie powiedzenie z branży filmowej:„ pospiesz się i czekaj ”, kiedy docierasz na miejsce i wszyscy stoją w pobliżu, gotowi, ale nic się nie dzieje. Jesteśmy gotowi do działania”
Ale Parkinson szybko odpowiedział, że administracja jest zobowiązana do przestrzegania norm proceduralnych, podejmując dodatkowe konsultacje. Zauważył ponadto, że artykuł nadał „jasny kierunek strategiczny”.
Dodał, że jest różnica między rozmowami, w wyniku których powstała biała księga, która skupiała się na tym, czy coś należy zrobić, czy nie, a obecnymi konsultacjami skupionymi na sposobie wdrożenia. Ponadto zauważył, że rozmowy pomogą zapobiec sporom prawnym, które potencjalnie mogłyby prowadzić do dalszych opóźnień i frustracji.
Reklama działalności związanej z hazardem
Reklama wg regulowanych operatorów gier hazardowych w kraju jest tematem kontrowersyjnym, ponieważ może mieć negatywny wpływ na osoby znajdujące się w trudnej sytuacji. Lord Foster, przewodniczący Peers for Gambling Reform for the Liberal Democrats, poruszył kwestię niewystarczających przepisów dotyczących reklamy gier hazardowych. Twierdził, że dowody wskazują, że reklama zachęca ludzi do uprawiania hazardu, zmuszając obecnych graczy do postawienia większej stawki, a tych, którzy przestali uprawiać hazard, do powrotu do nałogu.
Lord Foster skomentował:
„Dlaczego branża miałaby wydawać 1,5 miliarda funtów rocznie na marketing, gdyby nie zwiększało to jej zysków? Inne kraje podejmują działania w celu zakazania lub ograniczenia reklamy gier hazardowych. Większość brytyjskiej opinii publicznej chce, abyśmy zrobili to samo. nie proponuje się w tym kraju?”
Parkinson utrzymywał jednak, że biała księga zalecała działania, szczególnie w odniesieniu do reklamy sportowej. Powiedział, że społeczność sportowa jednoczy się, aby stworzyć i zastosować standardowe podejście do sponsorowania gier hazardowych.
Powiązane wiadomości
